12.04.2016, 23:22
Přístup k zákazníkovi jak za komunistů, hrůza! Přezíravost a nezájem. Na dotaz, mám-li se objednat, abych nemusel čekat, až bude zrovna volno, sdělili že ne, ať čekám pěkně frontu. Jestli je dopoledne volněji než odpoledne: "Nevíme". Kdybych tedy přijel dnes v půl šesté, tak by to bylo možné?: "To už raději ne." Podotýkám, že mají otevřeno do 18 hodin. Kolik u Vás stojí přezutí a vyvážení 4 kol na alu diskách: "Já nevím, snad támhle kolega." Kolega u vyvažovačky: "Já nevím, snad támhle ten pán to ví". Támhle ten pán (starší muž): Asi tak šest až sedm stovek, podle závaží. Takže nízkou cenou se také nepodbízejí, v tom případě vůbec nevím, proč bych k nim měl jezdit. Když se takhle chovají k zákazníkovi, jak se asi budou chovat k jeho autu? Podotýkám, že ty první zmíněné odpovědi byly od mechanika, který tam jen stál a nic nedělal, takže jsem ho v daný moment u žádné práce nevyrušil. Obávám se, že jejich název "Firststop" se mi změnil na "Laststop" nebo raději "Neverstop". Tolik má dnešní zkušenost.