Obchodní podmínkyPortálu www.zárukakvalit.cz
Tyto obchodní podmínky („Podmínky“) upravují pravidla pro přístup a užívání webových stránek www.zarukakvalit.cz(„Portál“), stejně tak jako pravidla pro užívání služeb poskytovaných samotnýmPortálem.Vstupem na tento Portál se stáváte „Uživatelem“, kterým je každý, kdo vstupuje na Portál, prostřednictvím svého prohlížeče webové stránky zobrazuje, prohlíží je nebo je jakýmkoliv jiným způsobem používá či využívá jiných služeb poskytovaných Portálem. Vstupem na Portál rovněž vyjadřujete souhlas s těmito Podmínkami.Přístupem na tento Portál a jeho používáním prohlašujete, že jste si tyto podmínky přečetli, že jejich obsahu rozumíte a že s těmito podmínkami souhlasíte.V případě registrace tento souhlas navíc projevujete zaškrtnutím políčka vyjadřujícím souhlas s obsahem těchto Podmínek.
Provozovatel:M&I QUALITY s.r.o.,
IČ: 293 76 246,
se sídlem Kamenná 565, Moravská Nová Ves, PSČ 691 55
JUDr. Michaela Švecová,
IČ: 05508681
se sídlem Brno, Mučednická 3, PSČ 616 00,
jako provozovatel právní poradny
Podmínky máme právo dle potřeby kdykoliv měnit. Pokud provedeme změny těchto Podmínek, budete s těmito změnami seznámení prostřednictvím e-mailu nebo zveřejněním oznámení o změně na Portále před nabytím platnosti těchto Podmínek. Berete na vědomí a potvrzujete, že váš přístup na tyto stránky a jejich používání se řídí Podmínkami, platnými v době vašeho přístupu na stránky či v době jejich užívání. Jestliže tedy vstoupíte na Portál po datu začátku platnosti změn těchto podmínek, berete rovněž na vědomí a potvrzujete, že tyto změny akceptujete.
Základní pojmy
Uživatel - je fyzická osoba nebo právnická osoba, s plnou způsobilostí k právním úkonům, která užívá nebo žádá služby poskytované poskytovatelem (Portálem) na základě smlouvy o poskytování služeb podle těchto Podmínek.
Poskytovatel – je provozovatelem Portálu, poskytovatelem produktů a služeb nabízených Portálem včetně zpřístupňování obsahu a poskytování volného prostoru k ukládání obsahu Uživatelem služby.
Služba–zahrnuje produkty a služby poskytované poskytovatelem uživateli buď bezúplatně či za úplatu v závislosti na typu registrovaných a/nebo zaplacených produktů a služeb a typu uživatele. V rámci služeb poskytuje poskytovatel kromě možnosti přístupu k volně veřejně přístupnému obsahu možnost užívat další obsah Portálu a prostor na Portálu pro ukládání informací uživatelem, účasti na diskusních fórech vstupováním do diskuse či zakládáním diskusí nových ve formě diskusních příspěvků ukládaných Uživatelem.
Máte skvělé nebo naopak přímo děsivé zážitky s fungováním nebo službou nějaké firmy, podniku, provozovny nebo instituce? Nechcete, aby se další lidé napálili. Máte výbornou zkušenost a chcete se o ni podělit a doporučit ostatním?Využijte Vašiinternetovou tv a hodnotící portál. Podělte se o své zkušenosti, pište své názory formou hodnocení a pomáhejte si navzájem a zároveň pomáhejte provozovatelům jednotlivých služeb, aby mohli svoje služby zkvalitnit a přístup k zákazníkům a klientům zdokonalit.
Denně každý z nás činní rozhodnutí ohledně správného výběru. Proto se ptáme všech okolo na doporučení a zkušenosti. Už se ptát nemusíte. Je tadyVaše internetová tv a hodnotící portál.
Chceme vám pomoci zorientovat se v záplavě informací a při výběru firem či služeb. Jsme si vědomi, že existuje spousta rozdílných názorů. Jaká je však skutečnost? Vyhledejte a přečtěte si hodnocení ostatních lidí, která vycházejí z jejich osobních zkušeností. Vždyť osobní zkušenost je tou nejcennější a nejspolehlivější informací.
Součástí Portálu jsou i zajímavé video reportáže se známými osobnostmi, články a aktuality a katalog nejvíce doporučovaných služeb, možnost využít právní poradnu.
Portál www. zarukakvalit.cz umožňuje uživatelům zveřejňovat informace a hodnotit kvalitu a úroveň služeb, se kterou se u dané firmy setkali. Vložení komentáře či recenze je možno provést bez registrace nebo na základě registrace uživatele. K účelu registrace nutno založit uživatelský účet tzn. poskytnout o sobě určité informace. Při provádění registrace a vytváření účtu vás žádáme, abyste o sobě poskytli úplné a přesné informace, a tím podpořili svou důvěryhodnost jako osoby, která vstupuje na tento Portál. Poskytujte výhradně informace vztahující se k vaší osobě, nikom jiném, stejně jako svou vlastí emailovou adresu. Jste povinni zachovávat důvěrnost svého přístupového hesla k vašemu účtu. Odpovědnost za veškeré aktivity, k nimž dojde v souvislosti s vaším účtem je na vaší straně. Vyhrazujeme si právo váš účet v případě nutnosti uzavřít, a to kdykoliv, a bez uvedení důvodu.Váš účet je určen pouze pro vaše osobní použití. Není určen pro komerční účely.
Vkládáte-li hodnocení, komentáře či reference, doporučujeme nevystupovat jako anonym nebo hodnotitel pod smyšleným jménem, ale uvádějte pravdivé údaje o své osobě, zabráníte tak pochybnostem o pravdivosti obsahu takového hodnocení.
Dostupnost stránek
Portál a jeho obsah může být z naší strany kdykoliv upravován a aktualizován, provoz může tedy být dle potřeby přerušen nebo pozastaven a to z jakéhokoli důvodu nebo bez udání důvodu ibez předchozího oznámení, a bez povinnosti nahradit škodu jakéhokoliv druhu.
Uživatelské hodnocení,recenze a komentáře
Za "Hodnocení" se považuje každá informace vložená Uživatelem. Zejména se jedná o komentáře, názory, recenze, informace, ostatní uživatelské příspěvky. Uživatelské příspěvky vyjadřují názory pouze jejich autorů nikoliv názory Provozovatele. Provozovatel neručí za pravdivost informací prezentovaných v Hodnoceních. Obzvláště anonymní Hodnocení by měli Uživatelé přijímat jako subjektivní názor autora, který sám o sobě nemusí poskytovat úplnou a pravdivou informaci o kvalitě služeb nebo jejich poskytovatelů.
Veškeré informace, názory a hodnocení podléhají moderování ze strany Provozovatele portálu zarukakvalit.cz. Provozovatel si vyhrazuje právo neschválit či cenzurovat jakékoliv příspěvky a hodnocení porušující pravidla etikety, nebo kterábudoujakkoliv provokující, nenávistné nebo obtěžující, nesouvisející s tématem, které by mohly jinak narušit kvalitu služeb, které jsou v rozporu se zákonem, dobrými mravy či následujícími pravidly:
- je zakázáno vkládat komentáře, názory, recenze, informace, příspěvky které nesouvisí se zaměřením webu
- je zakázáno vkládat reklamní sdělení
- informace, názory a komentáře nemohou porušovat právo nebo pravidla společenského soužití
- zakazuje se používat vulgární a urážlivé výrazy, neoprávněnězasahovat do soukromého a rodinného života
- zakazuje se vyzývání k násilí nebo nenávisti rasové, náboženské a etnické
- zakazují se vyvíjet aktivity a jednání, které by mohly vést k vědomému poškozování konkurence nebo, které by v sobě nesly prvky nekalosoutěžního jednání
Pravidla pro vkládání hodnocení, fotografií a ostatních příspěvků
Všechny napsané příspěvky a vložené fotografie se stávají okamžikem jejich vložení ke konkrétnímu podniku nebo provozovateli služby majetkem Provozovatele. Uživatel se vložením Příspěvku vzdává jakéhokoliv nároku na odměnu, nebude-li se jednat o konkrétní zvláštní pravidla o odměňování a prohlašuje, že nebude omezovat způsob použití jím vložených Příspěvků.
a) Informace o správcích osobních údajů
Provozovatelé Portálu („Provozovatelé“) v postavení správců osobních údajů, kterými jsou společnost M&I QUALITY s.r.o., IČ: IČ: 293 76 246, se sídlem Kamenná 565, Moravská Nová Ves, PSČ 691 55 a JUDr. Michaela Švecová, advokátka se sídlem Brno, Mučednická 3, PSČ 616 00, IČ: 05508681 jako provozovatel právní poradny, zpracovávají osobní údaje v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o Ochraně osobních údajů a s účinností od 25. 5. 2018 v souladu s nařízením (EU) č. 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů („nařízení“ nebo „GDPR“).
Kontaktní údaje na správce:
M&I QUALITY s.r.o
Kamenná 565, Moravská Nová Ves, PSČ 691 55
Tel: 788 055 50
Email: Info@zarukakvalit.cz
JUDr. Michaela Švecová
Mučednická 3, 616 00 Brno
Tel. 777 126 700
Email: pravnik@zarukakvalit.cz
b) Specifikace osobních údajů
Osobním údajem je jakákoli informace, která se vztahuje k fyzické osobě, na základě které je ji možno identifikovat. V souvislosti s poskytováním a prodejem služeb ze strany Provozovatelů a návštěvou Portálu, může dojít ke zpracování následujících osobních údajů.
• Jméno a příjmení
• telefon
• Rok narození
• Kraj
• Emailová adresa
Z toho osobní údaje, kterými jsou jméno a příjmení, telefon, rok narození, kraj nejsou povinnými údaji, které jsou nezbytné pro účely založení uživatelského účtu na Portále. Je tedy zcela na dobrovolném rozhodnutí Uživatele, zda tyto údaje správci poskytne. Zpracování těchto údajů není nezbytně nutné k plnění smlouvy nebo zákonných povinností správců, ale jejich zpracování umožní Provozovatelům zlepšovat služby, zaměřit se na to, co je pro Uživatele přínosem v rámci zkvalitnění služeb, a případně Uživatele informovat o nabídkách, které jim mohou zkvalitnit nebo zajistit lepší přístup ke službám či užívání Portálu. Pokud tedy tyto i nepovinné údaje správci poskytnete, pak jejich další zpracování správcem probíhá jen na základě udělení souhlasu k uvedenému účelu a mohou být zpracovány po dobu platnosti tohoto souhlasu.
c) Účel zpracování a právní titul, doba a způsob zpracování osobních údajů
Správci zpracovávají osobní údaje a to především emailovou adresu Uživatele, dále pak jméno, příjmení, telefon, rok narození, kraj pro účely vytvoření registrace umožňující užívání Portálu, za účelem zpřístupnění a využití všech funkcí a systému Portálu. Titulem pro zpracování osobních údajů je oprávněný zájem správců spočívající zejména v naplnění smyslu a podmínek užívání Portálu, za účelem poskytnutí kvalitních služeb Uživatelům. Osobní údaje poskytované Uživatelem při registraci do sekce právní poradna, jsou zpracovávány za účelem poskytnutí adresné odpovědi Uživateli na právní dotaz.
Osobní údaje pro tyto činnosti jsou zpracovány v rozsahu nutném pro naplnění těchto činností a po dobu nutnou k jejich dosažení nebo po dobu přímo stanovenou právními předpisy. Poté jsou osobní údaje vymazány či anonymizovány.
Správci jsou oprávnění zpracovávat a shromažďovat osobní údaje po dobu 3 let od založení uživatelského účtu/registrace.
Správci zpracovávají osobní údaje elektronickými prostředky (automatizovaně) prostřednictvím počítačových programů, k nímž disponují užívacími právy.
d) Obchodní sdělení
Obchodní sdělení jsou zasílány buď na kontakty našich Uživatelů na základě oprávněného zájmu Provozovatele, a to jen do doby než vyslovíte nesouhlas, nebo na základě výslovného souhlasu se zpracováním osobních údajů pro marketingové a obchodní účely. V zaslaných obchodních sděleních je rovněž možnost pro odmítnutí zasílání těchto sdělení.
e) Informace o právech subjektů údajů
Každá identifikovatelná fyzická osoba jako subjekt osobních údajů, která prokáže totožnost, má následující práva.
1. Právo na přístup k osobním údajům
které zahrnuje jednak právo získat od Správce (Provozovatele):
• potvrzení, zda zpracovává osobní údaje,
• informace o účelech zpracování, kategoriích dotčených osobních údajů, příjemcích, kterým osobní údaje byly nebo budou zpřístupněny, plánované době zpracování, o existenci práva požadovat od správce opravu nebo výmaz osobních údajů týkajících se subjektu údajů nebo omezení jejich zpracování nebo vznést námitku proti tomuto zpracování, právu podat stížnost u dozorového úřadu, o veškerých dostupných informacích o zdroji osobních údajů, pokud nejsou získány od subjektu údajů, skutečnosti, že dochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování, o vhodných zárukách při předání údajů mimo EU,
• v případě, že nebudou nepříznivě dotčena práva a svobody jiných osob i kopii osobních údajů.
V případě opakované žádosti bude Správce oprávněn za kopii osobních údajů účtovat přiměřený poplatek.
Právo na potvrzení o zpracování osobních údajů a na informace bude možné uplatnit prostřednictvím e-mailu na elektronickou adresu Správce.
2. Právo na opravu nepřesných údajů
Subjekt údajů (Uživatel Portálu) má právo na opravu nepřesných osobních údajů, které o něm bude Provozovatel zpracovávat. Uživatel Portálu má rovněž povinnost oznamovat změny svých osobních údajů a doložit, že k takové změně došlo.
3. Právo na výmaz
Subjekt údajů má právo na výmaz osobních údajů, které se ho týkají, pokud Provozovatel neprokáže oprávněné důvody pro zpracování těchto osobních údajů. Provozovatel má nastaveny mechanismy pro zajištění výmazu osobních údajů v případě, že již nejsou potřeba k účelu, pro nějž byly zpracovávány.
4. Právo na omezení zpracování
Subjekt údajů má do doby vyřešení podnětu právo na omezení zpracování, pokud bude popírat přesnost osobních údajů, důvody jejich zpracování nebo pokud podá námitku proti jejich zpracování a to prostřednictvím e-mailu na elektronickou adresu Správce.
5. Právo na oznámení opravy, výmazu nebo omezení zpracování
Subjekt údajů má právo na oznámení ze strany Provozovatele v případě opravy, výmazu nebo omezení zpracování osobních údajů. Dojde-li k opravě nebo výmazu osobních údajů, budeme informovat jednotlivé příjemce, s výjimkou případů, kdy se to ukáže jako nemožné nebo to vyžaduje nepřiměřené úsilí.
6. Právo na přenositelnost osobních údajů
Subjekt údajů má právo na přenositelnost údajů, které se ho týkají a které poskytl Správci, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a právo požádat správce o předání těchto údajů jinému správci.
Pokud Správci na základě souhlasu poskytne subjekt údajů osobní údaje a jejich zpracování se provádí automatizovaně, má právo od Správce získat takové údaje ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu. Bude-li to technicky proveditelné, lze údaje předat i subjektem určenému správci, bude-li řádně určena osoba jednající za příslušného správce a bude možné ji autorizovat.
V případě, že by výkonem tohoto práva mohlo dojít k nepříznivému dotčení práv a svobod třetích osob, nelze žádosti vyhovět.
7. Právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů
Subjekt údajů má právo vznést námitku proti zpracování jeho osobních údajů z důvodu oprávněného zájmu správce.
V případě, že správce neprokáže, že existuje závažný oprávněný důvod pro zpracování, který převažuje nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, správce zpracování na základě námitky ukončí bez zbytečného odkladu. Námitku je možné poslatprostřednictvím e-mailu na elektronickou adresu Správce.
8. Právo na odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů
Souhlas se zpracováním osobních údajů pro marketingové a obchodní účely účinný od 25. 5. 2018 je možné kdykoliv po tomto datu odvolat. Odvolání je zapotřebí učinit výslovným, srozumitelným a určitým projevem vůle, a to buď telefonicky na zákaznické lince, emailem nebo písemně na adresu sídla Provozovatele.
9. Automatizované individuální rozhodování včetně profilování
Subjekt údajů má právo nebýt předmětem žádného rozhodnutí založeného výhradně na automatizovaném zpracování, včetně profilování, které by pro něj mělo právní účinky nebo se jej obdobným způsobem významně dotklo. Provozovatelé uvádí, že neprovádí automatizované rozhodování bez vlivu lidského posouzení s právními účinky pro subjekty údajů.
10. Právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů
Subjekt údajů má právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).
Informace o subjektu údajů smíme odhalit třetím stranám pouze v okamžiku, kdy bude takové odhalení nutné k tomu, aby bylo zabráněno případné nezákonné činnosti či jednání ze strany subjektu nebo bude nutné poskytnutím těchto informací vyhovět zákonnému procesu nebo žádosti státních orgánů
f) Ochrana osobních údajů
Shromažďujeme a uchováváme Vámi zadané osobní údaje prostřednictvím elektronických nosičů informací v zabezpečené databázi. Chráníme osobní údaje v maximální možné míře pomocí moderních technologií, které odpovídají stupni technického rozvoje. Prohlašujeme, že jsme podnikli veškerá možná, tj. t.č. známá technická a organizační opatření, abychom tyto údaje zabezpečili před neoprávněnými zásahy třetích osob.
Zavazujeme se vyvinout maximální úsilí, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k Vašim osobním údajům, k jejich ztrátě či jinému zneužití a zároveň se zavazujeme, že je neposkytneme třetím osobám. V případě úniku dat Vás budeme neprodleně o tomto informovat (telefonicky, emailem).
V případě zjištění jakéhokoliv porušení zabezpečení osobních údajů v podobě bezpečnostního incidentu, je správce povinen nahlásit bez zbytečného odkladu a pokud možno do 72 hodin od okamžiku, kdy se o něm dozvěděl dozorovému úřadu a zajistit přiměřenou nápravu.
g) Další příjemci osobních údajů - zpracovatelé.
Při plnění svých závazků a povinností ze smluv využíváme odborné a specializované služby jiných subjektů. Provozovatel jako správce je tedy oprávněn pověřit třetí osobu jako zpracovatele osobních údajů, přičemž Provozovatel jako správce využije pouze ty zpracovatele, kteří poskytují dostatečné záruky zavedení vhodných technických a organizačních opatření tak, aby dané zpracování zajišťovalo ochranu práv subjektů. Pokud tito dodavatelé zpracovávají osobní údaje předané od Provozovatele, zpracovávají osobní údaje pouze v rámci pokynů od Provozovatele a nesmí je využít jinak. Jde zejména o činnost auditorů, advokátů, programátorů IT systémů, dodavatelů. S každým takovým subjektem Provozovatel uzavírá smlouvu o zpracování osobních údajů, ve které má zpracovatel stanoveny přísné povinnosti k ochraně a zabezpečení osobních údajů. Zpracovateli jsou společnosti se sídlem na území České republiky.
Veškeré zpracování osobních údajů je prováděno na území EU. Nepředáváme osobní údaje do třetích zemí nebo mezinárodním organizacím.
V rámci plnění svých zákonných povinností můžeme předávat osobní údaje správním orgánům a úřadům stanoveným platnou legislativou.
Berete na vědomí, že Provozovatel může být povinen poskytnout osobní údaje na základě zákona nebo ke splnění své zákonné povinnosti (např. v rámci soudních či správních řízení).
h) Mlčenlivost
Zaměstnanci Provozovatele i další příjemci osobních údajů, kteří budou zpracovávat Vaše osobní údaje, jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení osobních údajů. Tato mlčenlivost přitom trvá i po skončení závazkových vztahů. Bez vašeho souhlasu nebudou osobní údaje vydány žádné jiné třetí straně.
Prostřednictvím Portálu se můžete vyjadřovat k jednotlivým službám, podnikům či provozovnám působícím v České republice, tyto provozovny na Portál sami vkládat a zároveň využívat všech dostupných níže uvedených služeb nabízených a poskytovaných přímo samotným Portálem a jeho Provozovateli.
Komunikace mezi Portálem (Poskytovatelem) a Uživatelem probíhá ve formě elektronické (elektronicky) doručením dokumentu či sdělení na kontaktní e-mailovou adresu druhé strany.
Vztahy mezi Portálem (Poskytovatelem) a Uživatelem se řídí smlouvou o poskytování služby a od okamžiku započetí užívání služeb uživatelem těmito Podmínkami, včetně ceníků a kodexů, navazující na Podmínky a doplňující je.
Smlouva je uzavřena:
a) v případě neregistrovaného uživatele okamžikem:
započetí užívání služby (započetí užívání volně veřejně přístupného obsahu), jímž uživatel uděluje souhlas s Podmínkami;
b) v případě registrovaného uživatele okamžikem:
registrace nového uživatele k Portálu prostřednictvím elektronického formuláře Registrace uživatele přístupného stránkách Portálu ze záložky Registrace, do něhož uživatel doplní požadované údaje, vyjádří výslovný souhlas se zněním Podmínek.ověřovacího kódu pomocí ikony „registrovat" poskytovateli;
Cena za zřízení a poskytování placené služby poskytované uživateli za úplatu je vždy stanovena podle aktuálního ceníku přístupného na WWW stránkách Poskytovatele.
Poskytovatel je oprávněn měnit ceník, strukturu i výši cen za službu dle těchto Podmínek.
Za placené služby poskytované Portálem Objednavatel zaplatí předem. Ceny všech služeb poskytovaných Portálem jsou uvedeny v platném ceníku našich služeb.
Po odeslání objednávky má Uživatel možnost využít službu platební brány, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky či na zabezpečenou stránku pro platbu kartou. Po realizaci transakce předá brána informaci o provedení Provozovateli, který může poskytnout službu ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím bankovních účtů společnosti ComGatePayments, a.s.
Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Kontaktní údaje, které uživateluvede při objednání služby, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.
Dodání služby závisí na druhu služby poskytované Portálem, přičemž termín dodání služby, jejichž předmětem je vytvoření reklamy, videa je upřesněno při objednávce služby ze strany Uživatele (objednatele), na základě požadavků ze strany Uživatele a určení časového rozsahu, který je nutný např. k vytvoření videa.
Služby zahrnující odpověď na právní dotaz, obdrží dotazovatel v případě dotazu, který není zpoplatněn do 48h od zadání dotazu do právní poradny. V případě zpoplatněné formy dotazu do 48h od připsání platby na účet Provozovatele právní poradny.
Zpoplatněné produkty v podobě právních vzorů, webinářů jsou k dispozici ke stažení od okamžiku připsání platby na účet Provozovatele právní poradny.
Platba předem bankovním převodem - V případě volby platby předem prostřednictvím bankovního převodu obdrží Objednatel instrukce potřebné k provedení platby.
Platba kartou online - zabezpečené platební bráně si budete moci vybrat z následujících plateb platební kartou MasterCard, MasterCardElectronic, VISA, VISA Electronic, Maestro.
Online platba z vašeho účtu vedeného u bank České spořitelny, ČSOB, Era, Komerční banky, Fio banky, mBank, Moneta Money Bank, UniCredit Bank, Raiffeisen Bank a Sperbank.
Poskytovatel ke každé vyřízené objednávce vystaví daňový doklad (fakturu) obsahující veškeré náležitosti včetně uvedení cen za jednotlivé položky a vyznačení DPH. Daňový doklad (faktura) je zasílána elektronicky ve formě .pdf souboru e-mailem v okamžiku poskytnutí služby na e-mailovou adresu, kterou Uživatel uvedl v registraci.
Portál výslovně upozorňuje Uživatele a uživatel bere na vědomí a souhlasí s tím, že:
Tento Portál může obsahovat odkazy na jiné webové stránky nebo aplikace. Berete na vědomí, že za dostupnost ani obsah webových stránek třetích stran neodpovídáme, tyto stránky používáte na vlastní riziko.
Nemáme povinnost vymáhat vaším jménem dodržování těchto Podmínek vůči jinému uživateli.
Jestliže Portál obsahuje podrobnější podmínky vztahující se ke konkrétním službě poskytované přímo samotným Portálem, platí ustanovení obsažené v takových konkrétních podmínkách s úpravou pro danou službu. Obecná pravidla podléhají těmto všeobecným obchodním podmínkám.
Vítáme jakékoliv zajímavé nápady, názory nebo návrhy. Stejně jako upozornění na chybně uvedené informace vztahující se k provozovnám, službám či podnikům jako špatný název, adresa, provozní doba a apod. Na základě vašeho podnětu zahájíme okamžité kroky k nápravě a aktualizaci těchto informací.
Platnost těchto Podmínek můžete kdykoliv ukončit, a to to tak, že uzavřete svůj účet, přestanete užívat tento Portál a pošlete nám oznámení o uzavření účtu. Máme právo váš účet uzavřít, pozastavit vám užívání určitých částí Portálu nebo vám celkově zakázat přístup na Portál z nějakého důvodu nebo bez udání důvodu, a to bez předchozího oznámení a bez povinnosti nahradit škodu jakéhokoli druhu. Takový zásah by vám zabránil v přístupu na váš účet, na tyto webové stránky, k vašemu obsahu, k obsahu těchto stránek či k dalším souvisejícím informacím.
Vyhrazujeme si právo zasílat vám oznámení, která se týkají změn těchto Podmínek, a to e-mailem, poštou nebo prostřednictvím komunikace na tomto Portále.
Tyto Podmínky představují úplnou dohodu mezi vámi a Provozovatelem ohledně užívání tohoto Portálu.
Právní vztahy mezi Portálem a uživatelem neupravené smlouvou a těmito Podmínkami se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., Občanskýmzákoníkem, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, zákonem č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon) a zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, nařízením (EU) č. 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů („nařízení“ nebo „GDPR“).
V případě, že některé z ustanovení těchto Podmínek bude shledáno nevynutitelným nebo neplatným, bude pozměněno pouze toto ustanovení, a to tak, aby odráželo účel zamýšlený oběma stranami.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti ke dni 05. 04. 2018.